Symphony of the Cells Oefendag...


Beste doTERRianen ;-)

Afgelopen weekend heb ik de gelegenheid gehad om deel te nemen aan de fantastische
en geweldige sessie van The Symphony of the Cells in Den Haag. Het was echte super en gaaf om dit te mogen meemaken.





Deelnemers aan deze geweldige dag mogen dit aan hun eigen teamleden verder reiken, zonder:
- alle materialen te vertalen
- certificaten uit te reiken
- geld ervoor te vragen

Dit is uitsluitend voor en door doTERRA members!

Meer informatie over Symphony of the Cells...

Graag wil ik deze kennis jullie verder doorgeven / aanleren en er een gezellige oefendag van maken!

Dat kan op zaterdag 16 juni 2018 te Heerlen, C'Mill bedrijventerrein, Jan Campertstraat 5, 6416 SG Heerlen. De toegang is gratis! Parkeerplekken zijn ruim voldoende aanwezig.

Hoe laat starten we? Om 10.00u tot ongeveer 16.30u

Wat moet ik meenemen?
- je eigen lunch en waterfles; thee en soep zal verzorgd worden, koffie is slechts beperkt aanwezig
- je eigen olien, om mee te oefenen
- schrijfmateriaal
- als je een exemplaar van het boekje 'Symphony of the Cells' hebt kun je dat meenemen. Er is ook een mogelijkheid om het boekje op de dag zelf aan te schaffen
- je eigen badjas / hemd of top (voor je af te dekken) en of handdoeken, voor als je op de behandeltafel ligt

Zelf heb ik een aantal massagetafels die we kunnen gebruiken. Afhankelijk van het aantal deelnemers zijn er wellicht nog wat tafels nodig. Wie heeft er een tafel die kan worden meegebracht? Geef dit dan even aan bij je aanmelding.

Waar kan ik me aanmelden?
Dit kan via sylvia@onderdezon.net tot uiterlijk 14 juni 2018.

Ik kijk er naar uit, jij ook?
Meld dan je snel aan. Het zal een geweldige dag worden.
Mocht je deze dag niet kunnen, er zullen nog meerdere oefendagen (aanleer dagen) die landelijk georganiseerd gaan worden.

Beste groet,
Team Onder de Zon






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten